Tuesday, May 21, 2013

Florida Adventures, Part 2

On Sunday I got to attend church with my friend's entire family.  They each had a role in the service.  It was a beautiful time of worship!
日曜日に友達とご家族と一緒に教会に行きました。礼拝に皆がそれぞれの役割ごあった。美しい礼拝でした。

The church had beautiful stained glass windows around the sanctuary.
礼拝堂に綺麗なステンドグラスがあった。






Susan, Phoebe, and Jesse were all part of the music team.
スサン、フェービ、ジェシーが賛美チームだった。




Jon was preaching and had a baby dedication.
ジャンがメッセージも赤ちゃんを神様に授ける式もしました。(日本語で何を言うかわからない。)



We had donuts for breakfast and Cuban food for lunch.
ドーナッツの朝ごはんとキューバ料理の昼ご飯を食べた。




Susan is my American Coco.  スサンが私のアメリカでのココです!


No comments: