Sunday, May 19, 2013

A Visit to Florida, Part 1

The week after going to Minnesota, where there was still snow, I got to go to Florida!
雪があるミネソタ州の後、フロリダ州に行ってきました。

I went to attend a conference, but got to go a few days early and visit friends, Flat Coco's American twin.
仕事のために行きましたが、友達を合いに行くためにちょっと早めに行った。

We had fun in the airport gift shop while waiting for the plane.
飛行機を待ってる間に、空港のお土産屋で楽しんだ。
We went to Chick-fil-a...
有名なチキンレストラントに行って...

And the beach!
ビーチも行った!

With my girl, Phoebe
私の大好きなフィービちゃん

We also stopped at a beautiful church. 綺麗な教会も尋ねました。








Then we saw the great Kapok Tree!  次はカポックの木を見た。



While we were walking around my favorite flip flops, which I bought in Maui, broke.  Since it was almost Phoebe's birthday, we bought matching shoes!
この日に私の大好きなサンダルが直れない状態になったので、フェービと新しいサンダルを買った。


The adventure continues...
アドベンチャーが続いてる。。。

No comments: